ÅRETS

STRIKKEADVENTSKALENDER

Forbered dig på den hyggeligste julerejse nogensinde!

Forudbestil inden er det for sent!

ÅRETS

STRIKKE-ADVENTSKALENDER

Forbered dig på den hyggeligste julerejse nogensinde!

Forudbestil inden er det for sent!

Deluxe

S/M
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

L/XL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

XXL/XXXL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

Standard

S/M
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

L/XL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

XXL/XXXL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

Standard

S/M
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

L/XL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

XXL/XXXL
Adventskalender

Slik, garn og opskrifter

Årets Strikkeadventskalender

Adventskalenderen er pakket ind i bæredygtigt emballage

Bæredygtig tænkning

Indpakningen og opskrifterne er af genbrugsmaterialer.

4 lækre pakker

Åben 4 pakker, som kan nydes hele julen.

Garn + slik

Ikke nok med garn og opskrifter, så er der også noget til den søde tand.

Tid til forkælelse

Julen er en travl tid, kom med adventskalender helt ned i gear og nyd julen.

Den hyggeligste nedtælling

Julen skal være en hyggelig tid, og her er adventskalenderen den perfekte nedtælling til juleaften.

50% betaling nu, 50% betaling når vi sender

Vi trækker 50% ved bestilling, og de resterende 50% når vi sender.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Har vi ikke svaret på dit spørgsmål her, så skriv gerne en mail til hej@strikkeboksen.dk her svarer vi hurtigt

  • Hvad er fordelen ved at forudbestille adventskalenderen?

    Da vi har begrænset mængder, er du sikker på at modtage vores julekalender (blev udsolgt sidste år). Du sparer penge, og så får du en lille gave med i form af en pindemåler.

  • Er adventskalenderen det samme som sidste år?

    Nej, slet ikke. Fik du adventskalenderen sidste år, kan du betryggende bestille igen uden at få noget af det samme.

  • Er der uld i adventskalenderen?

    Ja, adventskalenderen består af en lækker merinouldblandning. 

  • Kan jeg købe uden at være medlem af Strikkeboksen?

    Ja, det kan du godt!

  • Hæver I pengene med det samme?

    Ved forudbestilling hæver vi 50% nu, og 50% når vi sender. Ved normalbestilling trækker vi først pengene når vi sender.

  • Hvordan bør jeg opbevare adventskalenderen?

    Da der er slik i, bør du holde den væk fra for meget varme (chokoladen kunne jo smelte). Hold den også gerne væk fra fugt.

  • Er adventskalenderen delevenlig?

    Nej, som udgangspunkt er den ikke delevenlig. Den er kun delevenlig i den forstand, at der er en hækledel og en slikdel (så kan din partner få et stk. slik mens du hækler – eller omvendt).

  • Kan jeg købe på afbetaling?

    Ja, gennem ViaBill kan du trygt bestille med det samme, og først betale senere (af 4 rater).

  • Hvordan har I tænkt bæredygtighed ind i adventskalenderen?

    Vi bruger så vidt muligt genbrugsmaterialer. Eksempelvis er vores opskrifter svanemærket og printet i 100% genbrugsmateriale. 

4 UGER MED DE HYGGELIGSTE OVERRASKELSER

KALENDERENS INDHOLD

Vi kan ikke afsløre præcis hvad der er at finde i adventskalenderen. Vi kan dog godt afsløre at den både vil indeholde noget til den søde tand, og noget til det strikkende hjerte.

1 projekt fordelt ud på 4 uger = mere tid med familien

En hyggeligere nedtælling til juleaften finder du ikke andre steder!

FOKUS PÅ GENBRUG

ER KALENDEREN BÆREDYGTIG?

Selve kalenderen: Vores adventskalender bliver i år pakket ind i 4 x æsker lavet af 100% genbrug på en dansk fabrik. Æskerne er af sådan en kvalitet, at de nemt kan genanvendes. Når æskerne ikke længere skal bruges, skal de blot smides ud i papaffald, så de igen kan blive genbrugt.

Opskrifterne: Der følger en lille opskrift, eller en del af en opskrift med i hver pakke. Opskrifterne vil være lavet af 100% genbrugspapir samt være svanemærket. Herved er du sikker på, at trykte opskrifter ikke er belastende for miljøet