Boxy Stribet Bluse

Fra 270.00 DKK - Spar 25%

Denne allround boxy bluse med brede striber, giver dig virkelig mulighed for at være kreativ med farvesammensætningerne. Der kan kombineres i det uendelige, til du finder netop det udtryk der er 100% dig. Den viste model changerer i harmoniske naturfarver, fra bordeauxrød til mørk aqua, lys aqua over i camel – men det er helt op til dig.

Til kittet medfølger den mængde garn du skal bruge, samt en printet opskrift.

Som kit sparer du hele 25% rabat på garnet. Normalpris 40,-, i kittet kun 30,-.

Størrelsesguide kan ses blandt billederne.

Fv. 1
S/M = 3 ngl. - L/XL = 4 ngl. - 2XL/3XL = 5 ngl.
Fv. 2
S/M = 2 ngl. - L/XL = 3 ngl. - 2XL/3XL = 4 ngl.
Fv. 3
S/M = 2 ngl. - L/XL = 3 ngl. - 2XL/3XL = 4 ngl.
Fv. 4
S/M = 2 ngl. - L/XL = 3 ngl. - 2XL/3XL = 4 ngl.

På lager

Varenummer (SKU): 1745 Kategori: Tags: , , , , , ,

Beskrivelse

Denne allround boxy bluse med brede striber, giver dig virkelig mulighed for at være kreativ med farvesammensætningerne. Der kan kombineres i det uendelige, til du finder netop det udtryk der er 100% dig. Den viste model changerer i harmoniske naturfarver, fra bordeauxrød til mørk aqua, lys aqua over i camel – men det er helt op til dig.

Blusen har raglanærmer, der gemmer på en lille lækker detalje, nemlig en flot og feminin snoning. Derudover har dette design dobbelt ribkant i hals, samt traditionelle ribkanter forneden og på ærmerne. Som det gælder for de fleste Mayflower-designs, kan også denne laves i størrelse fra S til XXXL.

 Garnet brugt i strikkeopskriften, er Mayflowers flagskib, Easy Care, som er den tyndeste kvalitet i serien Easy Care. Det er 100% ren ny uld fra “øverste hylde”. Garnet løber 185 m pr. 50 gram og passer perfekt til daglig brug, da det kan både vaskes i maskine og tørres i tørretumbler på uldprogram.

Denne opskrift anbefales primært til erfarne strikkere.