Carlasweateren

Fra 560.00 DKK

Denne enkle og moderne sweater er strikket i kvaliteten Mayflower Molly. Carla sweateren er en nem opskrift på en smuk og enkel sweater, som er hurtig at strikke. 

Mayflower Molly har en løbelængde på 60 meter pr. 150 gram og består af 100 % uld. Der anbefales en pindestørrelse på 10 mm, og stikkefastheden er 6 m x 9 rækker.

Til kittet medfølger den mængde garn du skal bruge, samt en printet opskrift.

Størrelsesguide kan ses blandt billederne.

S
560,- Spar 105,-
M/L
720,- Spar 135,-
XL/2XL
800,- Spar 150,-
Varenummer (SKU): CARLA Kategori: Tags: , , ,

Beskrivelse

Denne enkle og moderne sweater er strikket i kvaliteten Mayflower Molly, som er én af Mayflowers mest unikke garnkvaliteter på grund af sin tykke og chunky kvalitet. Med Mayflower Molly tager det ikke lang tid at strikke en sweater, og på det færdige resultat kan du nyde en stor detaljerighed, hvor de enkelte masker træder tydeligt frem.

Carla sweateren er en nem opskrift på en smuk og enkel sweater, som er hurtig at strikke. Opskriften er meget begyndervenlig, og det er især værd at bemærke, at sweateren er strikket ud i ét, så der ikke er eftermontering. Dette er kvaliteter, som du også finder hos Winniejakken, Ruthsweateren og Alvavesten.

Mayflower Molly har en løbelængde på 60 meter pr. 150 gram og består af 100 % uld. Der anbefales en pindestørrelse på 10 mm, og stikkefastheden er 6 m x 9 rækker.

 

Til kittet medfølger den mængde garn du skal bruge, samt en printet opskrift.

Størrelsesguide kan ses blandt billederne.